הדברת נמלים במרכז

הדברת נמלים במרכז – למה זה חשוב?

מכת נמלים היא מכה שבהחלט הייתה צריכה להיות אחת ממכות המצריים. הן קטנות ולעיתים בלתי נראות לעין, הן מתרוצצות לנו בעיקר באזורי המטבח ובשבילי החצר, מצליחות להגיע למזון בכל דרך ומאד קשה להיפטר מהן בשיטות הביתיות. לא משנה כמה ננסה לטשטש עבורן את השביל המוביל למזון, הן מוצאות דרך שוב ושוב. במקרה שכזה יש צורך בהתערבות חיצונית ובהדברת נמלים מאת איש מקצוע.

הדברת נמלים במרכז – הבשורה הירוקה

הדברה מכל סוג בעבר הלא כל כך רחוק הייתה משימה שיש להיערך אליה. כל בני הבית היו צריכים להתארגן ולעזוב את הבית במקרה הטוב למספר שעות, היה צורך בפינוי המטבח כולו, הריסוס היה מתבצע בחומרים רעילים עד מאד, לא רק לנמלים אלא לכל דיירי הבית והשמחה בהחלט לא הייתה גדולה בהזמנת הדברת נמלים מקצועית. הבשורה החדשה בעידן אשר דוגל בשיטות ירוקות וידידותיות יותר לסביבה, היא שאין צורך בפינוי הבית כלל וכלל, ניתן לתאם עוד היום הדברה תוך מספר שעות, ללא ריח ריסוס בכל הבית, ללא פינוי המטבח ותוך שימוש בחומרים בעלי רעילות מזערית לסובבים.

הדברת נמלים במרכז בג'ל

השיטה הירוקה, היעילה והנפוצה ביותר כיום היא הדברת נמלים בג'ל. כאמור, אין צורך בפינוי הבית, החומר אינו מדיף ריח וההדברה נעשית בשיטה מתוחכמת למדי. מדובר בג'ל אשר מכיל אחוז נמוך מאד של חומר רעיל המעורבב במזון שהנמלים נמשכות אליו. מדביר מקצועי יוכל לזהות את קן הנמלים או אף להשאיר מספר טיפות ג'ל על שביל הנמלים ואת העבודה תוכלו להשאיר כבר להן. נמלים לוקחות את האוכל אל הקן, ההרעלה אינה מידית כך שהנמלה לא מספיקה להפיץ את פרומון האזעקה ולכן שאר הנמלים יוכלו לאסוף גם הן. כמו כן, המזון מובל אל המלכה היושבת בקן ולאחר מספר ימים תוכלו לנשום לרווחה.

שיטה זו להדברת נמלים במרכז בג'ל, הוכחה כיעילה אף יותר מאשר שיטות ריסוס סטנדרטיות, שכן היא מטפלת במקור הבעיה עצמה ולא בחדירת נמלים מקומית.

למידע נוסף היוועצו והזמינו עוד היום הדברת נמלים במרכז, הדברה ירוקה מאת אסי קליין – מומחה להדברת נמלים בטלפון 052-8732060. מומלץ לשאול על מבצע לגולשי האינטרנט!