הדברה נגד נמלים בבבית

הדברה נגד נמלים בבית, למה חשוב לבצע

הידעתם כי לפי הערכות מדעיות שנעשו, המסה הכוללת של נמלים מהווה בין 10-30% מהמסה של כל החיות על היבשה? הנמלים יכולות לנצל משאבים שונים, לאכול כמעט כל סוג של מזון, יכולת הניוד שלהן מדהימה, הן יודעות להגן על עצמן והכמויות האדירות שלהן על פני כדור הארץ בהחלט מעידות על כך מכאן שהחשיבות של הדברת נמלים היא קריטית.

הנמלים אף פיתחו לאורך ההיסטוריה יכולת התגברות על סכנות חיים, הן הצליחו לפתח יחסי סימביוזה ואף טפילות עם גורמים אחרים במערכת הביולוגית המורכבת בה אנו מתקיימים. רוב סוגי הנמלים אינם מהווים סכנה ממשית לחיי אדם, אך הם בהחלט מטרד שקשה להיפטר ממנו בבואם לתקוף את מאגרי המזון ואת שלוות הנפש שלנו ועל כן פותחו שיטות שונות להדברה נגד נמלים.

הדברה נגד נמלים בבית – השיטה המסורתית

הדברה נגד נמלים בבית קיימת כבר שנים רבות, השיטה המסורתית דוגלת בריסוס למניעת כניסתן לשטחי מחייה שלנו וכן שימוש בריסוס ממוקד במידה והן הצליחו לחדור למרחב הפרטי שלנו. שיטות הריסוס הישנות אמנם עבדו היטב שנים רבות, אך להן חסרונות רבים – הדברה נגד נמלים בבית בריסוס מצריכה פינוי האזור לפחות למספר שעות, פינוי ארונות וניקוי יסודי לאחר מכן של כל השטח. הריסוס מסוכן לילדים ולבעלי חיים ולא תמיד ניתן להתחקות אחר קן הנמלים ולטפל בשורש הבעיה, אלא רק בסימפטומים שלה, שלא לדבר על כך כי הרעלים חודרים לקרקע, מזהמים אותו, וחוזרים אלינו כבומרנג דרך הצמחייה וזיהום מי התהום שלעיתים אנו אף צורכים כשתייה.

הדברה נגד נמלים בבית – השיטה הירוקה

תחום ההדברה נגד נמלים בבית שינה פנים בעשור האחרון ופותחו שיטות ידידותיות הרבה יותר אשר אינן מזהמות את הקרקע, את מי התהום ואת הסביבה לדורות. השיטה המוכרת ביותר וגם היעילה ביותר היא זו של הדברה נגד נמלים בג'ל. שיטת הג'ל הינה שיטה אשר אינה מצריכה פינוי דיירים וארונות שכן רעילותה מזערית הן לדיירי הבית והן לסביבה. היא מחוסרת ריח, נעשה שימוש בכמות קטנה מאד של החומר באזורים אסטרטגיים וגדולתה טמונה בכך שהיא מטפלת בשורש הבעיה ומחסלת את הקן כולל המלכה.

אם גם אתם סובלים מן המטרד – הזמינו עוד היום בעל מקצוע מומחה ועתיר ניסיון בהדברה נגד נמלים, אסי קליין, בטלפון 052-8732060. ניתן לתאם הגעה עוד היום. אל תתביישו לשאול על הנחה לגולשי האינטרנט!