הדברת נמלים טבעית במרכז

הדברת נמלים טבעית במרכז

נמלים הן צרה צרורה, כאשר הן באות מדובר בכמויות בלתי נדלות, גם אם שטפתם עשרות פעמים את האזור, הפרומונים שהן מפיצות כל כך חזקות שהן ימצאו את השביל בכל פעם מחדש. שיטות סבתא רבות מדברות על פיזור טלק באזורי השביל, שימוש בחומץ כדי לטשטש את השבילים ולמנוע את חזרתן, פיזור קמח קמח תירס ועוד, אך אף אחת מן השיטות הללו לא מצליחה באמת למנוע את חזרתן אל המזון. מעבר למטרד האופייני, הנמלים יכולות להיות גם מזיקות, סוגים שונים של נמלים יכולים להיות מזיקים לאדם, למשל עקיצות נמלים יכולות להסתיים באלרגיה חריפה. ולכן, מומלץ מאד לבצע הדברת נמלים טבעית במרכז, אשר גם תפטר מהן אחת ולתמיד וגם תשמור על הסביבה נקייה מחומרים רעילים.

שיטות מקצועיות להדברת נמלים טבעית במרכז

הטרנד העולמי החדש שם דגש על שימוש בחומרים אשר אינם מזיקים לסביבה, אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות לשימוש וכמובן אשר אינם פוגעים בסובבים. להדברת נמלים טבעית במרכז ניתן לעשות שימוש במספר שיטות כשהעיקרית והיעילה ביותר היא הדברה בג'ל. הג'ל מכיל חומר רעיל בריכוז נמוך מאד אשר מוזרק בכמויות קטנות ביותר בסביבת הקן או בשבילי הנמלים ולאחר כשבוע הקן מתחסל ואין זכר לנמלים. היות ויש השהייה מסוימת בין נטילת הרעל ועד שהוא משפיע, הנמלים לא מצליחות לקשר בין המזון למקור הרעלה ובאופן זה מתאפשרת פגיעה גם במלכה השלטת בקן ולמעשה במקור הבעיה. כל סוגי הנמלים ודרכי הטיפול בהם 

הדברת נמלים טבעית במרכז – מניעה

לאחר שכבר ביצענו הדברת נמלים טבעית במרכז, כדי למנוע את הישנות התופעה, מומלץ להכיר את הטיפים שישמרו על ביתכם נקי ממזיקים שונים ולא רק מנמלים:

  • שמרו על היגיינה של החצר והבית. אל תשאירו פירורים, שאריות זבל, צלחות מלוכלכות בכיור – כל אלו ימשכו אל ביתכם לא רק נמלים אלא גם עכברים, תיקנים ועוד.
  • סגרו סדקים וחורים בקירות, הקפידו להשאיר מינימום חריצים סביב חלונות ודלתות, כך תמנעו כל דרך אפשרית לכניסת נמלים ומזיקים שונים.
  • וודאו כי פתחים המובילים לביוב יהיו סגורים בכל עת כאשר אינם בשימוש.

כדי לבצע הדברת נמלים טבעית בביתכם, ללא ריחות וללא רעלים המסכנים את הסביבה, הזמינו עוד היום בהתראה קצרה מדביר מקצועי ומוסמך – אסי קליין, בטלפון 052-8732060. בררו על מבצע לגולשי האינטרנט.