הדברת קן נמלים

הדברת קן נמלים, איך עושים את זה?

אסי קליין שירות הדברת נמלים במגוון שיטות. שימוש בחומרי הדברה ירוקה נגד נמלים. חיסול קן של נמלים ושיירות נמלים. הזמן היום וקבל בית נקי מנמלים -052-8732060.

כאשר יש קן של נמלים החוכמה היא להגיע לתוך הקן של הנמלים. לא מספיק רק למנוע את השיירה שלהם. חשוב להשתמש בפיתיונות מוכנים אשר הנמלים מושכים לתוך הקן וכך הדברת קן נמלים מתחסל. לא הרבה יודעים אך הנמלים הם חכמים מאוד הם מעבירים מידע מדור לדור. דבר זה עובר דרך ה DNA שלהם. נמלים יודעים לזהות סכנה ואם משתמשים כל הזמן באותם חומרים מסורתיים למיניהם לצורכי הדברת נמלים והרחקתם הם יודעים לזהות ולעקוף אותם. גם בזכות ה DNA הם מגלים עמידות לאותם חומרים אשר כל שנה משתמשים נגדם שוב ושוב.

את גוף הנמלים עוטף גוף קשיח העמיד מול הרבה סכנות. הדברת קן של נמלים יכול להתבצע גם באמצעים ביתיים. אך כאשר קן הנמלים השתלט על הבית קשה מאוד לבצע הדברת נמלים עשה זאת בעצמך לבד. חשוב לדעת כל קן של נמלים הוא אינדיבידואלי לעצמו, לכן כל הדברת קן נמלים צריכה להתבצע בצורה פרטנית.

הדברת נמלים עשה זאת בעצמך – ישנם שיטות רבות לביצוע הדברת קן נמלים אך חובה לאתר את הקן. כאשר רואים את הקן אפשר להטביע אותו במים או לפזר מלח על קן הנמלים. עוד שיטה של הדברת נמלים עשה זאת בעצמך היא פיזור טלק על הקן או חומרי ניקיון כמו אקונומיקה וסבון נוזלי מרוכז. אך האמת שיטות אילו עוזרים לזמן קצר אם בכלל.

כאשר רוצים לבצע הדברת קן נמלים בצורה מקצועית ולטווח ארוך כדאי לקרוא למדביר מקצועי אשר זאת עבודתו. אסי קליין מדביר נמלים מקצועי בעל היתר הדברה של משרד איכות הסביבה מספר רישיון 1779 יבצע הדברת נמלים בצורה המקצועית ביותר במחיר תחרותי והוגן. השימוש בביצוע הדברה והרחקה מיושם על ידי חומרי הדברת נמלים ירוקה ופיתיונות אשר מחסלים את קן הנמלים עד היסוד. על כל פעולת הדברה ירוקה מקבלים תעודת אחריות בכתב הזמן היום 052-8732060.