איך אפשר להיפטר משיירות נמלים בבית

איך אפשר להיפטר משיירות  נמלים בבית ? הפתרון הטוב ביותר!

אחד הדברים המעצבנים ביותר הם שיירות נמלים בבית או בגינה. הנמלים לא בוחלים בשום אמצעים הם חודרים משום מקום לתוך הבית. אז איך אפשר להיפטר משיירות  נמלים בבית, להלן כמה שיטות אשר אפשר לבצע בעצמנו לפתרון הבעיה.

כלל הברזל הראשון כחלק מתהליך מקצועי של הדברת נמלים הוא לאתר את מקור הקן של הנמלים. ישנם כמה דברים אשר נמצאים בכל בית אשר יכולים לעזור להיפטר משיירות נמלים. כלל הברזל השני הוא לבצע ניקיון יסודי של שאריות אוכל ולמנוע מנזילות של מים ולחות.  כלל ברזל שלישי לגלות חורים וסדקים ולסתום אותם בעזרת חומר מתאים.

חומרים אשר יכולים לעזור איך אפשר להיפטר משיירות  נמלים בבית – נמלים חיים לפי חוש הריח לכן חשוב מאוד לבלבל אותם. להלן כמה טיפים אשר עוזרים אבל לצערי לטווח קצר, חשוב להשתמש בהדברת נמלים ירוקה

טיפים בעזרת חומרים ביתים –

פיזור של טלק על המסלול של השיירה של הנמלים. מריחת דבק או גליל דבק במוקדים של הנמלים. שימוש ברוזמרין להרחקת נמלים. לפזר מלח גס על קיני נמלים מחוץ לבית. הצפה של מים על קיני נמלים מחוץ לבית. סגירת אוכל בקופסאות סגורות. ניגוב בעזרת חומץ במסלול של הנמלים. ניקיון יסודי של שאריות אוכל.

היום אחד הדברים אשר עוזרים בביצוע הדברת נמלים ועוזרים איך אפשר להיפטר משיירות  נמלים בבית, הם פיתיונות אשר מחסלים את הנמלים בתוך הקן. ישנם בשוק עשרות סוגים שונים של פיתיונות. חלקם טובים יותר וחלקם עוזרים פחות. השיטה עובדת כך הנמלים לוקחים פיתיון בצורת ג'ל או גרגירים לתוך הקן. כאשר החומר מוחדר לקן אחרי מספר שעות הרעל משתחרר וכך כל הקן מתחסל.

נמלים הם חרקים חכמים מאוד ובעלי כושר למידה. הם לומדים איך להימנע מסכנות ומכשולים. לפעמים כל מיני שיטות כמו במאמר זה לא עוזרים ויש צורך בעזרה של מדביר נמלים מקצועי. הדברת נמלים זה מקצוע הדורש ידע ומיומנות והמון ניסיון. אסי קליין הוא מדביר נמלים מקצועי המוסמך לכך ומבצע הדברת נמלים ירוקה במחירים השווים לכל אחד. אם יש צורך להרחיק נמלים לטווח ארוך במחיר משתלם במיוחד זה הזמן להזמין מדביר נמלים שיודע איך אפשר להיפטר משיירות  נמלים בבית -052-8732060