הדברת נמלים בחולון

הדברת נמלים בחולון, כיצד מבצעים?

נמלים הם חרק הנמצא בכל מקום ונמצא בכל עונות השנה, במיוחד בחודשים החמים. אסי קליין מומחה בביצוע הדברת נמלים בחולון. השירות ניתן כבר למעלה משניים עשר שנה בהצלחה רבה! בזכות מקצועיות, אמינות, עמידה בזמנים וחומרים המתקדמים ביותר.

הדברת נמלים נעשית בצורה חכמה ומושכלת על ידי שימוש בחומרי הדברה ירוקים ושימוש של פיתיונות. חולון היא עיר גדולה מאוד ובעיית הנמלים ידועה מאוד. על כל ביצוע הדברת נמלים מקבלים תעודת אחריות כתובה ללא תשלום על ביקור חוזר ומחיר הוגן .

חולון היא עיר מרכזית השוכנת בסמוך לערים גדולות כמו ראשון לציון, תל אביב, בת ים. השם המקורי של חולון הוא מולדת. העיר חולון נחשבת לעיר ירוקה בעלת הרבה גנים ופארק גדול. בעיר יש המון שכונות ויש בה בנייה חדשה כל הזמן. נמלים תמיד היו בסביבת בני האדם והיכן שיש אדמה רטובה ומזון.

הסבר קצר על נמלים – נמלים הם למעשה חרקים קטנים הם התפתחו מהצרעות ולכן הם נחשבים ממשפחת הדבוראים. צרעות, דבורים ונמלים חיים באותה צורת חיים. הם חיים בתוך קן וכולם פועלים למען הקן. מי אשר אחראי על הקן זה המלכה. המלכה מטילה את הביצים וכל הנמלים דואגים לשמור על המלכה ועל הקן. בין הנמלים יש חלוקת תפקידים יש בנאיות, לוחמות ופועלות. לכן כאשר רוצים לבצע הדברת נמלים בצורה מושלמת יש להגיע עד המלכה. כאשר המלכה מתה כל שאר הנמלים מפסיקים לחיות.

ביצוע הדברת נמלים- אסי קליין מבצע הדברת נמלים בחולון בעזרת הדברה ירוקה ושימוש מושכל של פיתיונות, על כל הדברת נמלים מקבלים תעודת אחריות בכתב. מומלץ אחרי הדברת נמלים לצאת לשעתיים מהבית. מומלץ להזיז מה שאפשר מהקירות ולפנות את השיש במטבח. אחרי הדברת נמלים בחולון מומלץ לא לשטוף את הבית עם הרבה מים לפחות יומיים.

הציוד שלנו משכולל מאוד וכל הפיתיונות וחומרי ההדברה מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה.