הדברת נמלים בבת ים

הדברת נמלים בבת ים, איך מבצעים?

נמלים הם חרקים אשר נכנסים לבתים דרך האדמה לתוך הבתים. אסי קליין נותן שירות הדברת נמלים בבת ים כבר המון שנים. הדברת נמלים לטווח ארוך דורשת המון ידע מקצועי וניסיון. לכן שירות הדברת נמלים כולל בתוכו הדברה ירוקה בעזרת פיתיונות. הגעה בזמן, מקצועיות ואמינות כולל מחיר הוגן. אסי קליין מדביר נמלים מוסמך על ידי משרד איכות הסביבה 1779.

בעיר בת ים יש המון רחובות סואנים לצד גינות וטיילת על חוף הים, מצב זה גורם לתנועה גדולה של נמלים בתוך העיר בת ים. נמלים הם חרקים החיים כמשפחה וכולם עובדים ועוזרים אחד לשני. קן נמלים מכיל בתוכו עשרות נמלים וכולם חיים במטרה אחת לשרת את המלכה. כאשר רוצים לחסל קן נמלים יש צורך לגלות היכן נמצה הקן ואיך אפשר להגיע למלכת הנמלים.

אסי קליין מומחה לביצוע הדברת נמלים בבת ים מבצע הדברה נגד נמלים הכוללת שילוב של הדברה ירוקה ללא ריח ותוסף של פיתיונות בתוך מזרק אשר הנמלים סוחבים אותם לתוך הקן. ידוע כאשר מלכת הנמלים מתה כל שאר הנמלים אשר בו מתים גם כן. נתקלתם בסוגים שונים של נמלים? ניתן למצוא בדף הראשי באתר פירוט של כל סוגי הנמלים ואופן ההדברה שלהם

אצל אסי קליין כל אחד אשר מזמין הדברת נמלים בבת ים מקבל תעודת אחריות ללא שום תשלום על ביקור חוזר. כמובן מחיר הדברת נמלים בבת ים הוא מחיר הוגן וכן מאה אחוז הצלחה. כל חומרי ההדברה הם מאושרים לפי החוק במדינת ישראל.

 לפני הזמנת הדברת נמלים יש להכין את הבית בצורה מסוימת כמו לפנות את השיש במטבח, להזיז מה שאפשר מהקירות כמו בגדים, צעצועים ואם אפשר ספות ומיטות. אחרי הדברת נמלים יש צורך לפנות את הבית לפחות לשעתיים ולא לשטוף את הרצפה בעזרת הרבה מים לפחות יומיים.  הדברת נמלים נעשית בצורה בטוחה מאוד בעזרת חומרים ירוקים ללא פגיעה בבני אדם, חיות מחמד והאדמה. החומר הוא ללא ריח וזמן ביצוע הדברת נמלים בבת ים לא לוקח המון זמן.

אסי קליין נותן שירות הדברת נמלים בבת ים למגזר הפרטי והמוסדי. במקרים דחופים יש אפשרות להזמין הדברת נמלים בבת ים מהיום להיום.