הדברת נמלים המלצות

הדברת נמלים המלצות, קבלו המלצה ממי שעשה אצלנו הדברת נמלים!

אסי קליין מדביר נמלים מוסמך על ידי משרד איכות הסביבה היתר הדברה 1779. השירות ניתן בכל אזור המרכז, השרון והשפלה. אחריות על כל הדברת נמלים ללא תשלום על ביקור חוזר.

הזמן עכשיו הדברת נמלים מנצחת-0528732060

הדברת נמלים המלצות של לקוחות –

המלצה של יורם סלמן – אני גר בתל אביב בבית פרטי. אני מבקש לציין לטובה את אסי המדביר. הגיע בזמן לקח מחיר הוגן, עבד נקי ומסודר ופתר לי את בעיית הנמלים אשר כל מה אשר ניסתי לעשות לבד לא הצלחתי, ממליץ בחום. (21.7.2011).

המלצה של קרן יפרח –  ביצעתי הדברת נמלים ותיקנים לאחר חודשיים חזרו הנמלים התקשרתי לאסי והוא הגיע כבר למחרת ולא ביקש תשלום חוזר. אני גרה בהוד השרון ויש לנו באזור בעיית נמלים חמורה. לשמחתי אחרי המקרה אני כבר שלוש שנים מבצעת אצלו הדברה ושלוש שנים אין לי שום נמלה בבית. אני ממליצה עליו בחום. (26.7.2011).

המלצה של יונתן שטרן – אסי הוא אדם נעים הליכות ובעל סבלנות, אני ממליץ עליו, מאחר והאדם דייקן מאוד עובד נקי ומסודר ולוקח מחיר הוגן מאוד. הצליח להעלים את הנמלים אשר יצאו באמבטיה ובמטבח בנוסף לא הייתי צריך לצאת הרבה זמן מהבית אני ממליץ עליו מאוד יונתן מבני ברק.(09.08.2011).

המלצה של ענבר לוי – אני רוצה לציין לטובה את אסי המדביר וכאשר ביקשו ממני המלצה שמחתי מאוד לתרום את המלצתי. אני גרה בבניין חדש וכל הזמן יוצאים נמלים ביצעתי הדברה לפני שנכנסתי בבית אצל חברת הדברות אחרת. לצערי כאשר הם נדרשו לעמוד באחריות הם לא באו ודרשו דמי ביקור מופחתים ממחיר ההדברה. סיפרתי לשכנה על כך והיא המליצה על אסי התקשרתי והזמנתי אותו. גילתי אדם נהדר בעל מקצוע משכמו ומעלה. ראיתי את ההשקעה שלו הוא שם פיתיונות ביצע ריסוס ללא ריח ולקח פחות כסף מהחברה הקודמת. אני ממליצה לכל דורש ענבר מרמת השרון. (06.02.2011)

המלצה של מוחמד ואקד – אני גר ביפו,  אסי היה מצוין  אפשר להגיד בסדר גמור בא בזמן, ענה על כל שאלה בסבלנות היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, ביצע את הדברת הנמלים ונראה שזה עובד יופי. (17.02.2011).

המלצה של דוד כהן – אני מתגורר ברמלה עשה עבודה מצוינת, אין נמלים ומחיר בסדר גמור שמח להמליץ.(03.04.2012)

המלצה של שרה עובדיה – אסי הוא מדביר בחסד עליון, התחילה לי מכת נמלים ותוך כמה שעות כל הבית התמלא נמלים.   הוא היה מאוד מקצועי,  , הוא היה ענייני ואמין. הוא עשה אחלה עבודה וביצע אותה ממש מהר השאיר תעודת אחריות ולא ניצל את המצב ולקח מחיר לא יקר בכלל.   שרה מגבעתיים.(15.05.2012)

המלצה של מרים אייבנשיץ – אני מתגוררת ברמת גן ואני רוצה מאוד להמליץ על אסי המדביר. נמלים התחילו לצאת מהשקעים של החשמל אני ובעלי ניסנו לבצע כמעט הכול פירקנו את השקעים ושאבנו אותם, סתמנו חורים ביצענו ניקיון יסודי בכל הבית ולצערנו שום דבר לא עזר. שמענו על אסי דרך חבר מהעבודה של בעלי, אסי הגיע מצא את המקור של הנמלים ביצע הדברת נמלים ועד היום אין לנו שום נמלה בבית. מומלץ בחום.(09.07.2012)

המלצה של קרן ארליך – אסי מדביר מעולה, מגיע בזמן ועובד נקי ומסודר שמחה לתת לו המלצה. קרן מפתח תקווה.(11.11.2012)

המלצה של חיים פחימה – אני בעל עסק של מכולת תל אביב. לצערי הרבה פעמים אני מקבל מוצרי מזון נגועים בנמלים וכל מיני חרקים. הזמנתי את אסי דרך המלצה של לקוחה. אחרי שיחה קצרה בטלפון איתו אסי היה זול ולא יקר. הוא בא בדיוק בשעת הסגירה וביצע את העבודה בזריזות ויעלות. אני רוצה לציין נתקלתי בחיי בהרבה בעלי מקצוע אבל אדם כמוהו לא פגשתי כבר הרב זמן. הבן אדם מקצועי מאוד ולא יקר בכלל אני מאוד מרוצה ממנו ומהשירות שלו.  (20.12.2012)

המלצה של דנה הלוי – אני מתגוררת באור יהודה הוא בן אדם ממש מקסים! עומד בזמנים, הגון ונעים הליכות. קיבלתי את התמורה המלאה עבור  הכסף ששילמתי. (22.01.2013)

המלצה של בני גוטליב – עברתי לדירה חדשה בגבעת שמואל והייתי זקוק להדברה דחופה. אסי בא בשעת לילה מאוחרת ולקח מחיר הוגן והשאיר אחריות אני ממליץ לכול דורש. (01.04.2013)

המלצה של תמיר הירש – היה לי בעיה רצינית בחצר של נמלים, ביצעתי בעבר הדברת נמלים בחצר והייתי מאוד מאוכזב מכל מדביר אשר הגיע. אסי ביצע הדברת נמלים ממש מקצועית ועד היום אין זכר לנמלים אצלי מאז כל מי ששואל אותי על מדביר נמלים אני נותן את הטלפון של אסי. תמיר מיהוד.  (26.06.2013)

המלצה של  אלבוים דניאל – ברחוב של ברעננה יש כל הזמן נמלים אני גר בבית פרטי אסי הגיע אלינו דרך זוג חברים. אסי ביצע סריקה ומצא את מקור הבעיה. כבר המון זמן אין לי נמלים בבית. בלי שום קשר אסי הוא אדם נחמד ומקצועי מאוד.(01.09.2013)

המלצה של  נסטיה  מורזוב – אני גרה בבת ים ליד הים וכל הזמן יש לי נמלים. התקשרתי לאסי הוא הגיע בזמן, נתן לי דיווח מה אפשר לשפר בבית היה נחמד מאוד ואני רוצה לציין לא יקר בכלל ממליצה מאוד.(27.11.2013)

המלצה של מרינה קקנוביץ' – אסי אדם נהדר ונוח מאוד  מרוצה ממנו, נעים הליכות ומאוד הגון במחיר.  ומילה שלו זה מילה. פשוט הכי טוב שיש, נדיר להיתקל בבעל מקצוע מקצועי כמותו.(17.02.2014)

המלצה של ניסים שילה בן אדם מדהים, נותן אחריות מלאה על העבודה שלו. הגיע על הבוקר כמו שעון שוויצרי בשעה שש וחצי בבוקר ( השעה המיועדת). ביצע  עבודה מקצועית. היה ממש עשר. איש מאוד מקסים. ניסים מהרצליה. (03.03.2014)

המלצה של  יניב גברא – אני רוצה לציין לטובה את אסי. הבן אדם ממש מקצועי ניסתי בל מיני דרכים לחסל נמלים בבית אבל למרות כל המאמצים שלי נכשלתי. הזמנתי את אסי אלי הביתה ואני מאוד מרוצה עד עכשיו אין נמלים והמחיר היה עשר. יניב מתל אביב . (13.04.2014)