הדברת נמלים בבית עם תינוק

הדברת נמלים בבית עם תינוק, האם מותר, ואיך עושים את זה

אחת הדאגות העיקריות שלנו זה לבצע הדברת נמלים ומזיקים ללא פגיעה בבני הבית, במיוחד עם תינוקות או חתולים וחיות מחמד אחרים. אסי קליין מדביר נמלים מוסמך ובעל היתר הדברה 1779 של משרד איכות הסביבה, מבצע הדברת נמלים בבית עם תינוקות בעזרת חומרי הדברה ירוקה נגד נמלים ופיתיונות.

אסי קליין מבצע הדברת נמלים הרעילה לחרקים בלבד ללא פגיעה בבני אדם, תינוקות, חתולים, כלבים, תוכים וחיות מחמד אחרים.

הסבר על חומרי הדברה ירוקה בסביבת תינוקות, חתולים וחיות מחמד אחרים – חומרי הדברה מטרתם לפגוע במזיק בטווח הארוך ובטווח הקצר. בעבר הלא רחוק היו חומרי הדברה אגרסיביים מאוד. תינוקות סופגים יותר חמצן ומים מאדם בוגר ומערכת החיסונית שלהם עדיין לא מפותחת מספיק. נוכחות של נמלים מעצבנת ומגעילה לכן יש צורך לבצע הדברת נמלים בבית. כל הורה רוצה לשמור על בריאות ילדיו ובמיוחד תינוקות. אסי קליין מדביר נמלים מקצועי, מכיר את המצב של צורך להדברת נמלים ומזיקים ואת הקושי והפחד של ההורה מחומרי הדברה בבית. אסי קליין מדביר נמלים מקצועי נפגש ומבצע הדברת נמלים בבתים של הורים עם תינוקות וגני ילדים.

הוראות לפני ואחרי הדברת נמלים בבית עם תינוקות – יש לפנות מה אשר אפשר מהצדדים של הבית כמו ספות, צעצועים, בגדים. יש לפנות את השיש ולהוציא מה שאפשר מתחת לכיור מטבח. זמן ביצוע הדברת נמלים לוקח מעשר דקות לדירה רגילה של שלוש או ארבע חדרים ועד שעה לבית פרטי. אחרי ביצוע הדברת נמלים בבית עם תינוקות או חתולים וחיות מחמד. אפשר לחזור אחרי ארבע שעות. ללא תינוקות או חתולים וחיות מחמד אפשר לחזור אחרי שעתיים בלבד. מומלץ לא לשטוף את הרצפה יומיים לפחות.

כל חומרי ההדברה והפיתיונות מאושרים על ידי משרד איכות הסביבה ומשרד הבריאות. אסי קליין מבצע הדברת נמלים בבית עם תינוקות, חתולים וחיות מחמד אחרים כבר יותר משבע עשרה שנים. כל הדברה מלווה בתעודת אחריות ללא תשלום על ביקור חוזר ויעוץ מקצועי. להזמנת הדברת נמלים בטוחה, במחיר מנצח ללא תחרות ישירות למדביר אסי קליין – 052-8732060