הדברת נמלים אדומות

הדברת נמלים אדומות, מה הן עושות ולמה חשוב להדביר?

הדברת נמלים אדומותכאשר רואים נמלים אדומות ישר חושבים על נמלת האש. נכון צריך להיזהר אבל לא כל קבוצת נמלים אדומות הם נמלת האש. אסי קליין מדביר מוסמך מתמחה בהדברת נמלים מכול הסוגים והמינים. היתר 1779 לעסוק במתן שירות הדברה תברואתית. מתן מגוון פתרונות לבעיות נמלים אדומות ורגילות. יעוץ מקצועי חינם, שירות מהיר ויעיל, מקצועיות ואמינות. הזמן עכשיו הדברת נמלים אדומות – 052-8732060.

זיהוי נמלים אדומות – ישנם המון סוגים שונים של נמלים אבל יש כמה נמלים סוגים של נמלים אדומות. למשל נמלת האש או נמלה בשם מורית היא מופיעה מצבע צהוב עד גוון של צבע אדום. נמלה זאת אוכלת הכול כולל בשר. נמלה אדומה זאת עוקצת בני אדם ונמשכת למקומות חמים ולחים. רואים אותם במקורות חיצוניים ליד בריכות שחייה ובדשא. בבתים רואים נמלים אדומות על הקירות ומרבץ השיש. ישנם סתם נמלים אשר מקבלים את צבעם האדום בצורה מלאכותית מברזל חלוד.

פעולת הדברת נמלים אדומות – ראשית יש לזהות את סוג הנמלה. לראות את המסלול שלהם ומקומות המרבץ. ישנם המון אפשריות לטיפול נגדם כמו חומרי פיתיון וחומרי הדברה ירוקה נגד נמלים אדומות. כל החומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה. החומרים בטוחים לשימוש תברואתי בסביבת בני אדם וחיות מחמד. טיפול בנמלים אדומות בחצר נדרש לפעמים טיפול מחזורי של פעמיים שלוש לפחות.

אסי קליין מדביר נמלים מנוסה ומקצועי בעל ותק של שבע עשרה שנה במתן שירותי הדברה. מומחה בביצוע הדברת נמלים.בעל הידע התיאורטי והמעשי הנדרש  כדי להתמודד בהצלחה עם נמלים ומזיקים שונים. על כל הדברת נמלים אדומות בתוך הבית מקבלים תעודת אחריות.

נמלת האש – נמלים אדומות אילו נחשבים מסוכנות מאחר שעקיצתם יכולה לגרום לתגובה חריפה. צבעה דומה לצבע אדום של אש. ישנם שני סוגים של נמלת האש "נמלת האש הקטנה" והסוג השני "נמלת האש הגדולה". שניהם נחשבים מסוכנות כאשר פוגשים נמלים אדומות הללו, אפשר לזהות אותם על ידי סימנים של עקיצות במרבצים צפופים או סימן לכוויה.

להזמנת הדברת נמלים אדומות הזמן עכשיו – 052-8732060.